středa 19. listopadu 2014

Vlasy našich babiček a ty naše už ani nevím po kolikáté

Tak po delší době zase s tímto tématem.
Před chvilkou jsem přišla od kadeřnice a probírala jsem tam s ní ty moje vlasy.
Hold si budu muset zvyknout na to,
že je mám jemné a často se mi mastí.
Není to prý problém vlasů, ale pokožky hlavy.
Takže budu hledat něco na pokožku.
Také jsme se bavili o častém mytí hlavy.
Zda je dobré si mýt hlavu každý den.
Prý záleží na vlasech.
Každý jsme jedinečný a tak máme i různé tipy vlasů.
Někdo si vlasy nemusí mít 14 dní a má je krásné,
jiný si je musí mýt každý den.
Také záleží na výběru šamponu.
Já jsem třeba dodělala šampon od Biodermy - Nodé G.
Ten tedy mým vláskům vůbec nevyhovoval.
Zato Pivní šampon z Manufaktury je super.
Po tom mi vydrží vlásky krásné i 2 dny.
Nebo od Yves Rocher kopřivový.
Dopouručuji.
No a když už jsem psala o těchto dvou firmách,
tak mají super sprcháče.
Z Manufaktury skvěle voní sprchám z kolekce Mrtvé moře
a od Yves Rocher Brazilská káva.
Ten voní nádherně.
Takže i takové malé tipy na vánoční dárky.
Krásný zbytek dne.
A vlasy hoďte za hlavu.
Smiřte se s nimi,
přestaňte s nimi válčit
a oni se Vám  odmění.
Jo a taky to chce kvalitní sestřih.
Ten opravdu dělá divy.
Dřív jsem chodila 2x do roka
a teď chodím každé 2 měsíce a je to super.
Hýčkejte se a rozmazlujte se  milé dámy.

3 komentáře:

  1. Ahojky, souhlasím s tebou! ;-) Také mám jemné vlasy, musím mít každý den, jinak nemůžu mezi lidi. ;-) Teď jsem začala používat TUHÝ šampon, ale nemůžu si vzpomenout, od koho je. V mém oblíbeném krámku zjistím. Někdy si přeliji hlavu octovou vodou. Když nic jiného, přestala mě svědit pokožka... Měj se fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Octovou vodu jsem nezkoušela. Zkoušela jsem podle nějakého časopisu vodičku kopřivy a jablečný ocet. Nevydejchala jsem to a musela to vylít. Strašně mě to smrdělo. No ale pokud by šel obyč ocet tak to můžu zkusti.

      Vymazat
  2. Ano, používám obyčejný ocet. Do vody naliji trochu octa a opláchnu vlasy. Ve sprše jsem dokonce nalila neředěný, ale lepší je to s vodou. ;-) Jen bacha na oči. ;-)

    OdpovědětVymazat