pondělí 15. září 2014

Vlasy našich babiček a ty naše V.

 
Tak už je to měsíc, co jsem psala poslední příspěvek  na toto téma.
Takže skoro nic se nezměnilo.
Stále válčím s vlasy,
stále se mi mastí.
I když jak kdy.
Někdy vydrží hezké i dva dny,
jindy jenom jeden.
Asi si budu muset zvyknout.
Ale za ten měsíc  jsem přišla na několik vychytávek.
Místo kopřivového odvaru jsem použila bahno z mrtvého moře jako masku.
Pozor nedávat moc často na jemné vlasy.

Sice tam píšou 2x týdně ze začátku a pak 1x týdně,
ale podle mé zkušenosti stačí od začátku 1x týdně.
Častější používání vlasům nesvědčilo.
Další vychytávkou je obyčejné kakao na vaření.
O víkendu jsem byla na chalupě a zapomněla si doma suchý šampon.
Někde jsem četla, že lze použít kakao.
Tak jsem to zkusila.
Pomohlo.
Vlasy voněli po kakau, a dokonce ještě druhý den byly bez stop mastnoty.
Super.
Jenom pozor tento způsob vhodný pouze pro tmavovlásky.
Mějte se krásně.


Žádné komentáře:

Okomentovat