pátek 6. června 2014

Vlasy našich babiček a ty naše III. aneb kouzlo mýdla na vlasy



Před 4 měsíci jsem začala takový svůj osobní projekt, který se týká mých vlasů.

No a jak to vypadá teď?
Myslím, že dobře.
Vlasy si myji teď každý 3 den.
K mým několika pomocníkům, které jsem si opatřila před měsícem přibyl další.
Je to pevný šampon v kostce Andělská zahrada.
Použila jsem ho zatím jenom párkrát, ale vlasy si nestěžují a přijde mi, že se i tolik nemastí.
Takže zatím bezva.
Uvidíme za pár týdnů.



2 komentáře:

  1. Jsem koukla, ale je tam psáno Vhodný pro suché, lámavé a jemné vlasy.... takže nic pro mě, škoda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, já mám jemné vlasy,které se mastí. Zatím mi vyhovuje. Přijde mi, že se mi tolik nemastí po jeho použití. Mrkni sem. O tom uvažuji http://www.andelskazahrada.wbs.cz/Novinky.html

      Vymazat