pátek 2. května 2014

Vlasy našich babiček a ty naše - pokračování II.

Před 2 měsíci jsem začala takový můj osobní projekt, který se týká mých vlasů.
Přiměl mě k němu rozhovor s logopedkou.
No a jak to vypadá teď po 2 měsících.
Myslím, že dobře.
Vlasy si myji teď každý 3 den (předtím jsem je myla ob den).
Mám několik pomocníků - kopřivovou nať, vlasovou vodu  a nezbytný suchý šampon.
Vlasy myji buď večer nebo ráno - podle nálady.
A v čem nastala ta změna?
Druhý den mám vlasy stále krásné - nemastí se, to nastává až 3 den.
Stačí trocha suchého šamponu ke kořínkům - hlavně ofina a spánky, no a vlasy ještě jeden den vydrží.
Je to opravdu super.
Ale je to běh na dlouhou trať.
Nestane se to přes noc.
Člověk musí být trpělivý.
Takže pokud máte stejný problém, zkuste to.
Já jsem opravdu nadšená.
Snad se mi povede vlasy  naučit na mytí jednou za 4-5 dni.



Žádné komentáře:

Okomentovat